to Bauverlag
Events
- 14.-15.05.2024 // BundesBauBlatt Gipfel 2024
- 24.05.-23.06.2022 // tab Fachforum Gebäudeautomation 2022
- 17.09.2024 // DBZ WerkGespräch Museum Reinhard Ernst
- 24.10.2023-30.11.2023 // Expert Forum Fire Protection 2023
- 28.-29.11.2023 // 8. Deutscher Fachkongress für Absturzsicherheit 2024
Events
- 14.-15.05.2024 // BundesBauBlatt Gipfel 2024
- 24.05.-23.06.2022 // tab Fachforum Gebäudeautomation 2022
- 17.09.2024 // DBZ WerkGespräch Museum Reinhard Ernst
- 24.10.2023-30.11.2023 // Expert Forum Fire Protection 2023
- 28.-29.11.2023 // 8. Deutscher Fachkongress für Absturzsicherheit 2024
Our partners
Events
- 14.-15.05.2024 // BundesBauBlatt Gipfel 2024
- 24.05.-23.06.2022 // tab Fachforum Gebäudeautomation 2022
- 17.09.2024 // DBZ WerkGespräch Museum Reinhard Ernst
- 24.10.2023-30.11.2023 // Expert Forum Fire Protection 2023
- 28.-29.11.2023 // 8. Deutscher Fachkongress für Absturzsicherheit 2024
Events
- 14.-15.05.2024 // BundesBauBlatt Gipfel 2024
- 24.05.-23.06.2022 // tab Fachforum Gebäudeautomation 2022
- 17.09.2024 // DBZ WerkGespräch Museum Reinhard Ernst
- 24.10.2023-30.11.2023 // Expert Forum Fire Protection 2023
- 28.-29.11.2023 // 8. Deutscher Fachkongress für Absturzsicherheit 2024
Our partners
Our brands
We are architecture & construction.
All 18 Bauverlag brands gear their products toward the target groups of these industries. The knowledge of our editorial staff forms the foundation of the work we do. More than 120 Bauverlag employees in Berlin, Munich and Gütersloh aim to inform, entertain and provoke critical discussion.
Together with our partners from associations and from the industry, with creatives and planners, we use our brands to shape the future of construction.
Our brands are leaders in all target groups.
Our brands in